Tijdelijke politiepost in klant contactcentrum

In het tijdelijke klantencontactcentrum van de gemeente Zuidplas aan het Raadhuisplein 2 in Nieuwerkerk aan den IJssel wordt ook de politie post tijdelijk ondergebracht.

Vanaf maandag 18 december 2017 kunt u voor politie zaken op de locatie tegenover het huidige gemeentehuis.
Op de nieuwe locatie kunt u terecht voor meldingen en vragen. Ook kunt u aangifte doen, nadat u een afspraak heeft gemaakt via 0900-8844.

De openingstijden zijn:
Maandag 13:00 – 17:00 uur.
Dinsdag 15:00 – 19:30 uur.
Woensdag 13:00 – 17:00 uur.
Donderdag 09:00 – 12:30 uur.
Vrijdag 13:00 – 17:00 uur.

.

Eerder in het nieuws

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.